Draga Olvasoim!

Ezennel nekilatok ittletem utolso bejegyzesenek, mert bizony, korabban kell hazamennem mint terveztem, mivel junius 15etol felevre jovok majd ismet Franciaorszagba, es azt a maradek kis idot szeretnem azokkal tolteni akik a legkozelebb allnak hozzam. De ne csuggedjetek, majd az otthoni esemenyekrol is igyekszem beszamolni, igerem!!

Most pedig kovetkezzen az, amire mindenki nagyon kivancsi- a delutani sztori folytatasa.
Szoval. Sikerult osszejonnom valakivel, majd ezt teljesen elfelejteni. Azt hiszem, ez meg tolem is csucsteljesitmeny, de most ahelyett hogy tovabb oltogatnam magam, inkabb elmondom mi lett a vege ennek a mokas kis tortenetnek. Emlekeztek Valentinre? Elso nap megemlitettem azt hiszem, hogy mennyire kis edes. Meg o segitett nekem hazatalalni, mikor elvesztem. Na, Ő az:)) Es nagggyon nagyon tunderi es aranyos es kedves meg minden. Egesz nap beszelgettunk, kar, hogy jelenleg alkalmatlan vagyok kapcsolatra, meg ugy minden masra is igy erzelmi teren, de ezt majd a szappanopera rovatban haha
Szoval kiderult, hogy kivel jarok, sot mitobb, igazan jo valasztas volt, ezt igy utolag bevallom.Mondjuk, mindig is kibaszottvalogatos voltam, csak ha az ember nem emlekezik bizonyos dolgokra, akkor megijedhet, hogy esetleg talan valami ostobasagot csinalt, de szerencsere nem..szimplan csak nem emlekeztem ra..:D Nem tudom mit csinaljak most vele, mert annyira aranyos, es nemsokara jovok vissza, szoval akar meg mukodhetne is a dolog, de aaaaa, na mindegy, ezt majd eldontom meg...

Ami viszont kurva vicces, az az, hogy egy SZERENCSETLEN HULYE (orulhetsz dudi) vagyok. Szoval ugye megterveztem szepen, hogy akkor vasarnap jovok haza, mert aznap este Quimby koncert lesz, amin ott akarok lenni, meg amugyis a barataim mar nagyon ragjak a fulemet, foleg igy, hogy ma kiderult, mar majdnem biztosra, hogy kevesebb mint ket heten belul tobb honapra elmegyek...szoval mindenki nagyon szeretne ha ott lennek azona koncerten, engem is beleertve.:D Gondoltam, oke vasarnap megyek. Akkor szombat este kurva hard party (nyugi nem nagyobb, mint a tobbi napon, dena), pentek este meg egy kis nyugi itthon-igazan ramfer, valljuk be. Remek kis terv, nemde? Nos, szepen megterveztem mindent, azt hiszem eletemben eloszor,es itt jegyeznem meg, hogy utoljara is, ugyanis kurva feleslegesen.

Mar ilyen ejjel egy lehetett, a sracok itt tarsasozgattak, en eppen szkajpolgattam meg ilyenek, mikor egyszer csak, az egyik legjobb baratom a kovetkezo uzenetet kuldi:(maradjunk a jol bevalt jelolesnel en=en, ő=ő)

ő:amugy...izé... ez amugy az uccso ested jolgondolom?:D:D:D:DD

itt akar ketsegbe is eshettem volna, dehat jajj ugyan, biztosan csak osszekeveri a napokat, van ez igy, gyorsan megmondom neki, hogy nem, csak holnap megyek, hiszen ma meg csak szombat van.
szoval megis irtam neki a választ, hogy: neeeeeem, a holnapi.-kozben azonban elkezdtem gondolkodni, hogy mivan, ha nem o nezte el a napokat, hanem en...igyhat azert...miutan elbizonytalanodtam odairtam melle ezt is: nem?:O
mire ő:hat...ha vasarnap szeretnel hazajonni, akkor ez...volt.:D

én:nem.mostpentekvolt. mostvan szombathajnal.- gondoltam, jajj de buta, még mindig nemérti...
ő:nem.most szombat.meg kerdeztem is valamikor, mert azt hittem, pentek van.
én: pentekvolt.:D
ő:ma szombatvan.marmint. mamar vasarnap.- itt igy azt gondoltam jajj persze azt se tudja mirol beszel..BIZTOS neki van igaza..
én:dehogyis! ma szombat van.

rajottunk, hogy igy sehogy sem fogunk dulore jutni, szoval segitsegul hivtunk egy rendkivul hasznos oldalt, megpedig a milyennapvanma.hu-t.
Szepen le printscreenelte nekem es elkuldte az eredmenyt, ami akovetkezo volt: fekete hatter, nagy betukkel kozepen pedig a kovetkezo szo volt lathato:VASARNAP.

kovetkezo uzenet:
én: BASZDMEG!!
ő: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

(Megneztem enis az oldalt, nalam amugy viccet felreteve szombatot mutatott, es mutat meg most is. Ugy latszik alkalmazkodik hozzam, es tudja, hogy nalam amugy mindennap szombat van..:D )

én: hat.ezt megint remekul osszehoztam. amai blogbejegyzes is vicces lesz...
ő:mostirj:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mert elfelejted:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

(ISMER)

Szóval. ennyit az utolso estemrol, meg a kurvanagy bulimrol:DD Bar, az elmult par nap utan, azt hiszem talan jobb is így. Talan, ha nem megyek emberek koze kevesebb galibat csinalok...:D Ja, es amugyis. Legalabb kiderult kivel jarok, szerintem ez azert nem olyan rossz teljesitmeny! A bulit meg majd szerintem otthon tartom meg, szoval keszuljetek!

Ja es ha hazaertem akkor valaki jojjon majd el velem fagyizni vagy jegkremezni..annyira kivanommar!!

Csók mindenkinek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr784562220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása