Kezdem megbánni.:'D

duddy_

2012.06.01. 19:42

Én ajánlottam fel neki, hogy írogathat a blogomra, mert nekem most nincs rá időm, energiám, ihletem, számítógépem.. Valójában semmim sem. De ahogyan ezeket olvasgattam mégis nagyon megjött hozzá a kedvem.: O Viszont rá kellett döbbennem, hogy már köbö félek írni, mert ha nem üti meg azt a szintet az irományom mint amit ő produkál az gááz..=S Bár alapból én csak kommentet akartam írni csak túl hosszú lett véletlenül.: D No de az sem jobb, hogy a saját blogomra azért járok fel, hogy más posztjait olvassam.:'DD

Egyébként csak szónék, hogy Zea többek közt a kukorica is, ami köztudottan elkettyósodást okoz ha túlzásba visszük a fogyasztását.: D Én úgy tudom, hogy az indiánok pölö úgy csináltak sört kukoricából, hogy nők rágták meg aztán kibelezett tökökbe köpködték és abban erjesztették. (fúúúj) Ez az élő példa rá, hogy a kukorica agyfaszt okoz.: DD

A másik pedig, hogy ugyebár itten leszögezte, hogy a Zea egy létező keresztnév.. DE.!! "Az 1990-es években nem volt anyakönyvezhető" tehát ez nem lehet a neve. Vagy legalábbis nem születése óta. De szerintem csak simán kamuzik hát nem véletlenül nem volt hajlandó megmutatni nekem a személyijét.: DD

Szóval a lényeg hogy vigyázzatok ezzel a hazug agyevő nutellásbanánnal.: DD

Igazából miután bosszút álltam azzal, hogy ócsároltam egy kicsit mert lenyúlta a blogomat, leakartam írni még azt is, hogy mi is történt a janika című bejegyzés megírása után.. De ezek után már túl sablon lenne meg amugy is mennem kell már. Ennyire volt idő bocsi.: O Majd publikálom később.: D Csak tudatni akartam hogy én is élek még csak csendben.: D Feltűnési viszketegség. Vágod.

Ja amúgy szerintem a tételesfüzeted a hűtőben van.: D

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr684560030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nutellasbanan 2012.06.01. 22:21:04

hogy te mekkora kis buzi vagy!!!
süti beállítások módosítása