Vége.

duddy_

2010.04.12. 19:37

Ja ja jahm... A koncert fasza volt. Az emberke a keverőpult mögött nem volt a keverőpult mögött. Tehát minden gerjedt megy egyszercsak hol a dob hol a basszus vagy bármi más egyéb csak úgy eltűnt. Azért baráti kötelességemnek eleget téve tomboltam néha én is de nem túl sokat. Viszont voltak elegen akik eleget:D Koncert után Fruzsinál aludtunk. Aki éppen utál engem. Szépen megkért rá, hogy ne csináljunk semmi sexuálisat Virággal nála. És most szarik a fejemre. Jó. A szünet többi részére kurvára nem emlékszem mert régen volt. Egész hétvégén egyébként a deákon rohadtam részegen. Pénteken szakítottunk Virággal. Végleg.

Egyébként a cím sok mindenre utal... Többek közt arra is, hogy valószínűnek tartom, hogy nem írok több bejegyzést. Az dolgok szaftosabbik oldaláról úgysem számolok be sosem:/ Lusta is vagyok meg más személyek miatt meg minden... Nincs értelme. Van jobb dolgom is:D Azért az az 1-2 olvasóm remélem néha napján legalább elmosolyodott....

Nah csőőőő...

..update: közel sincs vége.:"DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr321915699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása