a kezdet.

nutellasbanan

2012.05.29. 23:50

 Kedves Mindenki!


Igeretemhez hivem eloszor is azzal kezdenem, hogy tisztazom: a Zea igenis egy letezo nev!!! Nade terjunk a targyra. Az elkovetkezendo par napban igyekszem majd minel tobb esemenyrol beszamolni, mert magamat ismerve, biztosan kurvavicces elmenyekkel fogok gazdagodni ittletem alatt.
Szoval sracok.Ittvagyok.Párizs. Mar most sokkal sokkal mokasabb minden, mint terveztem, de ez egyaltalan nem problema.sot!! 
Meg el sem kezdodott ugy igazan az este, de mar olyan szinten fel vagyok dobva, hogy leírni sem tudom. Biztos Ti is voltatok mar olyan tarsasagban, hangulatban, hogy korulbelul akarmi tortenik MINDEN  nagyon vicces és mosolyogsz, mert nem tudsz mást csinálni.(És nem, nem az alkohol miatt.oke...nemcsak az alkohol miatt.)

A terv az,hogy bevetjuk magunkat az éjszakába, és erre készülünk rá itt a random lakáson, aminek a címét elfelejtettem, de hazafelé majd jól megnézem, mert egészen fontos lehet.Meghat, sosem art, ha tudod hol laksz ugyebar:DD Btw, egyre tobben csatlakoznak ehhez a kis zenes ivaszatos before-hoz, es egyre jobb arcok. Es egeszen kis helyesek is. Valentin egyelore a szemelyes kedvencem. :DD 
Azt hiszem, most kezdem csak felfogni, hogy tenyleg eljottem. Hogy komolyan, tok egyedul, fogtam magam, es mindenfele ismeros es terv nelkul nekiindultam Parizsnak. Ha nekem valaki azt mondja egy hete, hogy en tok spontan elrepulok egy masik orszagba, majd ott full random sracokkal fogok egyutt lakni, valoszinuleg kirohogom. Vicces. Igazan tisztaba lehetnek mar az abnormalitasommal igy ropke 20 ev utan..nem is ertem miert lepodom meg barmin is amit csinalok..:D
Na. Mindjart megyek, mert jobb kurvara jobb dolgom is van amugy, mint ide irogatni, de ezt is muszaj, mert nehogymar ne rohoghessetek rajtam amig tavol vagyok:') Szóval, gyorsan par vicces jelenet a mai napombol:

  • A repteren kapasbol elhagytam a csomagomat, mert idiota vagyok, de szerencsere velem ellentetben vannak ertelmes emberek is, igy vegul ez a problema egeszen hamar, egeszen konnyen megoldodott.
  • Egy peksegben, ahova a sracok elvittek veletlenul lefejeltem az ajtot mert nemvettem eszre(NE RÖHÖGJ!!! siman van ilyen. az uveg ugyebar atlatszo..waah) ja es ha mar pekseg. Egeszen finom dolgok vannak itt. Bar szokatlanul edes minden, dehat belefer..talan elviselem valahogy..:D  Az a csinos kis süti amit ettem egeszen omnomnom volt. szoval igazabol kussolok, tok eheto volt, csak alapjaraton vagyok kurvakritikus.
  • Egy random kisfiu valahol a belvarosban odajott, es megkerdezte, hogy leszek e a felesege.:O Na, ez volt a legvaratlanabb mindkozul, de annyira cukiiivolt. Vegul igent mondtam neki:DD Meg egy puszit is kiharcolt maganak akis tokfej.:D  Lehetett korulbelul 10 eves, mi lesz ebbol a sracbol, hogyha felno???!!O  baah...franciak..:D


Ja es, ami mindenkit erdekelhet: igen, a francia borok KUURVAJOOk.
Ami pedig a nonemu olvasokat erdekelheti: igen, a francia pasik is KURRRVAJOOOk.:D
ja.es rengeteg sajt van.deugy.mindenhol.imaddoom. sracok, ha ez a hely komolyan ilyen kiraly, mint amilyennek eddig tapasztaltam, akkor kurvara nem megyek haza, deugy.SOHA:D  Najo.Viccelek csak, de hisz tudjatok.:')

Egyelore ennyit, azt hiszem a ma estem lesz csak igazan tartalmas, ugyhogy holnap amint magamhoz tertem, tartok majd egy elmenybeszamolot. Raadasul mivel mar egyaltalan nem neveznem magam jozannak, nem is nagyon tudom miket irkaltam ide, de eleg soknak tunik,szoval minden bizonnyal elegendo baromsagot osztottam mar meg veletek, ugyhogy el is koszonok. Drukkoljatok, hogy tuleljem az estet! Pupi

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr784554028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duddy_ 2012.05.30. 08:35:28

joojoooo csak azt felejtetted el közölni a kedves olvasókkal, hogy ki vagy te és mit keresel itt.:'DD

nutellasbanan 2012.05.30. 15:51:29

dehát nem is ez a fontos.:O
de akkor majd a maiban ezt is megteszem, csakhogy örülj:D

tralalaa 2012.05.30. 16:26:42

IMADLAK :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
süti beállítások módosítása