Basszameg. Vissza kene fognom magam. Legalabb egy picit. Ez a tegnap este mar megint igy miafasz???? Csakhogy szemleltessem, milyen allapotba voltam, nemsokkal az indulasunk utan, bemasolnek nektek egy beszelgetest, amit egy nagyon kedves pesti ismerosommel folytattam, bar hozzatennem, ezen ma megdobbentem, mert nem igazan emlekeztem ra, ami megint csak sokat elarul az akkori allapotomrol...(A neveket az egyszeruseg kedveert atirtam, hogy konyebben nyomon lehessen kovetni a beszelgetest.én=én, ő=ő...elkepesztoen kreativ, tudom, de jelenlegi agykapacitasommal tobbre sajna nem futja)

én:
haha mmz mspst eljotunk dee itt vanmad ien gí ao cukuksd

ő:
hogymi? xdddd

én:
bcso huyle franvia bilelyner ,meg izram os es igy a,r nehez de en nagyonszertele!!!/%

ő:
eztmost. megtudtamfejteni. enisnagyonszeretlek! idiota:'DDDDD holvagytok?:D:D

én:
nmer guddm valm kcosmaab

ő:
ezegytelefon?xd

én:
hsnns djotrl ra,D.ds
nagyxn enehzds esze a azrn irni.Dee ansyir pivaldkiozmsd

ő:
okeeeee :'D biztos! xdd

én:
nem terd
aaaaaaaaaaaaaaaaaa
hghf,d.j
inka dmegyeek msot emet mar met stsd amit yirkds
joejsazat
szerlteed

ő:
xddddddd szakadokrajtad xddd inkabb igyal. nemmegy az iras:'D

én:
zer motamA
:Ddsdddddd

ő:
joejt nekedis! <3

én:
í3

Gondolom nagyjabol betudjatok hatarolni, milyen allapotban lehettem...es ez meg az este legeleje volt!!!!
Nade sztorizok akkor. Szoval kellemesen iszogattunk a kocsmaban, majd mikor mar jol ereztuk magunkat (vagy pont hogy nem), elindultunk setalni. Imadok setalni, alapjaraton is, ha iszom, akkor pedig vegkepp-ezt a tobbiek rendkivuli modon szoktak ertekelni, akarmelyik orszagban is legyek. :D Pedig amugy, a setalas rendkivul hasznos folyamat is, azonfelul, hogy egeszseges, hiszen ilyenkor valamiert mindig elkezdek jozanodni. Lenyegtelen. Setalgattunk setalgattunk, es egyszer csak belefutottunk par utcazeneszbe, az egyik hid labanal. Rendkivul hangulatos volt, meg is alltunk oket hallgatni, majd eloszor fotozkoni kezdtunk veluk, kesobb pedig besegitettunk miis. Az egyik sracrol kiderult, hogy tud hegedulni, en pedig meglettem tanitva gyorsan egy par akkordos dalra, szoval nekialltunk penzt keresni. Ami igazan megdobbento, az az, hogy sikerult!!!:DD A zeneszbacsik pedig nagyon jofejek voltak, azt mondtak, hogy nekunk adjak a penzt amit akkor dobtak be, amikor mi jatszottunk. Eppenseggel pont jol jott, mert konkretan az osszes nalunk levo penzt elittuk, pedig nagyon ehesek voltunk. Tovabb setalva a gyorsan amde faradalmas munkaval megkeresett penzzel a zsebunkben, felfigyeltunk valami eledellel szolgalo helyre. Kozos megegyezes utan, vettunk egy szendvicset. Nagyon mokas volt, mert a kiszolgalo srac, korulbelul annyira lehetett jozan, mint mi, ezert az a szendvics ketszer akkora lett, mint alapjaraton lennie kellett volna, dehat megesett a szive a szegeny, ehezo fiatalsagon..Olyannyira, hogy en kaptam tok ingyen egy szinten kibaszottnagy szendvicset:DDD Nemtudom, hogy ezt a sracok hogy dumaltak ossze, de reg orultem mar valaminek ennyire. Persze vegul,-mivel igazabol az o erdemuk volt, en csak mint dekoracios kellek vettem reszt a folyamatban-igazsagosan elosztottuk mind a ket szendvicset.^^

A kajalas utan mar egeszen tudtam magamrol (meglepo),ugyhogy hazafele indultunk, mert a sok setatol egeszen elfaradtunk, legalabbis, en biztosan. De ne higgyétek, hogy itt vege, mert persze megiscsak rolam van szo..:D Szoval setalgattunk eppen, amikoris 3 motoros srac elzuzott mellettunk, akik kozul az egyikkel nagyon megbamultuk egymast, en kicsit aggodtam is miatta, hogy talan nem artana, ha elore nezne, de nagyon kis ugyes volt- hajlamos vagyok megfeledkezni rola, hogy nem mindenki olyan 'szerencsetlen hulye' mint en. Mentunk tovabb, majd egyszercsak arra lettunk figyelmesek, hogy a sracok visszafordultak. A kis kedvencemrol kiderult, hogy amugy nemet, es a baratainal nyaral csak. Mikor elmeseltem neki, hogy en hogy kerultem ide meg a sracokhoz..hat..hogy is mondjam..az arckifejezesebol ilyesmit olvstam le: EZ A CSAJ TELJESEN ŐŐŐRÜLT. Nem jar messze az igazsagtol azt azert hozzatennem:DD Mindegy, kurvajo volt, mert vegre talaltam valakit, aki folyekonyan es ertelmesen beszel angolul!!! Nagyon orultem neki.Annyira, hogy motorozni tamadt kedvem:O Azt mondta szivesen elvisz egy körre..kepzelem..haha :D Viccen kivul.Felpattantam moge, kolcsonkaptam az egyik srac bukojat, es mar szaguldottunk is. Halljatok.Ez volt az eddigi legjobb itteni elmenyem. Ez a totalis orulet, veszely es szabadsag erzet egyszerre. Abban a pillanatban azt kivantam, barcsak orokke tartana. Csak probaljatok meg elkepzelni, ahogyan felpattantok egy ismeretlen srac motorjara az ejszaka kozepen Parizsban, es nem gondoltok kibaszottul semmire, csak elvezitek a pillanatot. Azt hiszem ittletem legjobb par perce volt.Nagyon reg ereztemmar ennyire felhotlen boldogsagot. Nekem ez az erzes KELL!!! Total adrenalin fuggo vagyok, es eddig ez a legjobb modszer arra, hogy ezt kielhessem...Szóval, ha hazamentem, nagy esely van ra, hogy motorozgatni fogok:D (Anyu, ha ezt is olvasod, csak viccelek ám.^^)

A többiek hazamentek, en meg setaltam es beszelgettem ezzel a sraccal...aki amugy. meg a legelejen bemutatkozott, csak en eppen valami massal voltam elfoglalva..de tokmindegy. elso estem utani uj mottomra hivatkozva-nincs nev=nincs gond.-egeszen megbocsathato volt a feledekenysegem. Vegul hazakisert, ott pedig mar nem volt szivem elkuldeni, ugyhogy feljott, utana vicces videokat neztunk, meg csomot dumaltunk, kiderult, hogy a srac enekes szintis egy zenekarban (yess, i did it again!), aztan talaltunk innivalókat is, szoval eleg sokaig fent voltunk, aztan valamikor olyan reggel 8 korul elaludhattunk. Mikor reggel (delutan 2 korul) felkeltem,es kimentem pisilni, ketdolog futott at a piciny agyamon.:1, Mégis mi a ***ert faj ennyire mindenem???? 2, Bakker, komolyan mar megint nem emlekszem, hogy hivtak a sracot:O

Felettebb szorakoztato, nemmondom, hogy nem. Dena. A kovetkezo problema az volt,hogy nekem talalkozom volt, szoval rohantam is, es megkertem a sracokat, hogy majd engedjek ki, es esetleg a nevet is megkerdezhetnek, mert az kevesbe ciki, ha ok nemtudjak :D Szerintem remekul megoldottam a helyzetet, nemde? A kerdesre pedig, hogy miert faj a letezo osszes izmom, a kovetkezo valaszt kaptam: Igazabol, ket lehetoseg van.1, mert kitalaltad, hogy atakarsz setalni Parizs osszes hidjan, amibol 7en sikerult is, vagy 2,mert felmentunk egy haz tetejere, es a liftbe nemfertunk be, de te boldogan felajanlottad, hogy majd mesz gyalog, es raadasul hamarabb felertel mint mi. De, ha ez a ketto nem lenne eleg, akkor azonis gondolkozz el, hogy miert van teljesen leamortizalva a szobad, hatha felfedezel nemi osszefuggest a ketto kozott..Khm-khm. ezek.most akkor. beszóltak?:O Namindegy, erre a haztetos dologra nem is emlekeztem, csak amikor meseltek, akkor ugrott be..azt hiszem ez meg a seta elejen lehetett vagy valamikor akkor amikor azt a magasroptu beszelgetest sikerult lebonyolitanom azzal a bizonyos ismerossel^^ mivel arra is pont annyira emlekeztem, mint erre..:D a hidak meg..most mivan??!!! Ki ne akarna atsetalni rajtuk?! A harmadikat nem kommentalnam:D Tanulni azota sem sikerult, ami azt illeti..nem is tudom, holvan a tételes fuzetem, kicsit az atlagosnal is szetszortabb vagyok, ami dúúúúúrva.:O Nagy reszben emiatt amugy, ugy dontottem korabban megyek haza, mert annak az eselye, hogy en itt tanulni fogok, alulrol surolja a nullat. Most pedig elkoszonok, mert egy nagyon fincsi gyumolcssalata csak arra var, hogy megegyem^^

U.i.:Anyu! az egesz csak egy rossz vicc, igazabol ki sem teszem a labam a lakasbol, mert tanulok, mint a guzu,esetleg muzeumba megyek, es veletlenul sem allok szoba idegenekkel, de ha megis, akkor az elso dolog amit megjegyzek, az a nevuk^^

U.u.i: najo, az elozo hazugsag volt.de barmi is tortenjek, tudd, hogy en amugy nagyon szeretlek!!!

Csók mindenkinek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr44559723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duddy_ 2012.11.12. 22:14:41

szeretném megjegyezni, hogy én vagyok az aki azt a megtiszteltetést kapta, hogy kijavíthatta ezen bejegyzés HTML hibáit. büszkén jelentem, hogy munkám során az eredetileg 24150 karakteres állományt (aminek nagy része hátéemelkatvyasz volt) 8132 karakteresre csökkentettem anélkül, hogy annak az emberi lények számára olvasható tartalma sérült volna.
süti beállítások módosítása