Anyáám....x'D

duddy_

2010.03.03. 18:20

El is felejtettem mesélni, hogy mit adott elő anyám szombaton. A többi egyébként sem lényeg de ez kurva nagy:D

Szóval mikor elmentem itthonról már akkor félálomban volt anyám, apám meg konkrétan már aludt is. Pedig nem volt késő, olyan 7 fele.. Fél vagy háromnegyed 12-re haza értem. Ősök még mindig a nappaliban a TV előtt szunyáltak, öcsém meg valahol nem itthon volt.. Konstatáltam a helyzetet és beültem a gép elé kockulni. Éjfél felé hallom, hogy anyám telója csörög. Sejtettem, hogy öcsi hívta de nem halottam, hogy mit pofázik anyám így nem tudtam még azt sem, hogy felvette. Egy 5 perc múlva viszont az én telóm is megszólalt de anyám hívott. Gondoltam leszarom úgyis hallja a másik szobából, hogy itt csörög. De hát hamar rájöttem, hogy mégsem hallja. Fogtam a telóm és átmentem vele a másik szobába, megálltam a kanapé előtt és a kezemben a csörgő telefonnal néztem rá. De nem reagált semmit, a fülén a telefonnal bambulta tovább a TV-t... 5 másodperc hatásszünet után gondoltam megpróbálom még valamivel felhívni magamra a figyelmét mert az ugyebár nem elég, hogy előtte állok fél méterrel és a kezemben van a csörgő villogó mobilom. Tehát:

- *khmmm* Hallo, tessék!
- Te itthon vagy?o.O
De a teló még mindig a fülén.
- igen.
Újabb 5 másodperc várakozás, hogy le essen neki, hogy nem szükséges felhívnia.. De felesleges volt. Végül úgy döntöttem kinyomom. Tehát már azt a szokásos "kicsöng" hangot sem halhatta de ugyanott tartotta..
- Mikor jöttél?
- Fél órája kb.
- Jah jó.
És visszanézett a TV-re. Én meg kimentem az erkélyre 1 üveg ásványvízért de közben folytatódott a beszélgetés.
- Öcsi?
- Szabónál alszik. Most hívott.
- K.
Jöttem visszafelé. Rámutatott egy félig üres ásványvizes üvegre, hogy adjam oda neki. Nyújtottam felé, ő átvette a másik kezébe a telóját és elvette az üveget...
- Kösz.
Nem gondoltam végig a dolgot eléggé és folytattam a társalgást vele..
- Holnap mit csinálsz?
- Főzök. Méé?
- Nem görkorizunk egyet?
Csak mert azt elő szoktuk adni, hogy elmegyünk mondjuk a margit-szigetig és vissza.. És az jó:D
- Idén már nem hiszem, hogy fogunk korizni...
- Miért?o.O
- Nincs jég.
- Nah ne mondd.. Épp ezért menjünk. A jég általában csak nehezíti a görkorcsolyázást.. Legalábbis nekem azt mondták..
- Jaah bocsii fáradt vagyok..
- Semmi gáz:D Feltűnt:P
- Akkor alszom. Szia. Holnap megbeszéljük.
- Oké. Babinéni csőőő.
És letette a telefont végreeeeee:D Aludt tovább a kanapén és meg kockultam tovább. Itt a vége fuss el véle.

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr411806374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása