Bocs sietek. Pénteken harasztin rohadtunk Tibi garázsában kis sörrel meg úgy 3 vízipipával. Coffy majdnem lehugyozta a lábamat miközben telefonáltam mert az kurva vicces:D Amúgy csak annyit mondanék, hogy próbáljátok meg kimondani komoly fejjel miközben valakinek a szemébe néztek, hogy..
Anakin, az anyádat megölték a buckalakók..
És ha ez megy akkor próbálkozz ezzel:
Szimba, Muszafát agyon taposták a gnúk!
Szombaton rohadtul nem tudom mit csináltam..:/ Csak arra emlékszem, hogy szakítottam Virággal:S Vasárnap meg nagyfaterom szülinapját ünnepeltük.. Harmadszorra is boldog szülinapot kívántam neki mert a 2 nem elég.. Aztán 1 picit még leugrottam talizni Dalmával meg Virággal. Virággal persze egymáshoz sem szóltunk, aztán ő lelépett.. Persze úgy ment hazafelé, hogy a fél környéket körbe járta így végül pont megtaláltam és pont ki is békültünk és most minden fasza:D kedden vizipippantottunk Poszmikékkal valami kiserdőben. Szerdán meg megint csak nem emlékszem mitcsináltamxD Csütörtökön Virággal voltam a háztetőn:D és ennyi:D Majd vasárnap lesz az első tavaszi nagy party:D Sok pia sok ember sokáig:D Ennyi voltam csákány:D

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr51889310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása