Farsaang:D

duddy_

2010.02.28. 12:30

Mint említettem volt, a suliban csütörtökön farsangot tartottunk. Fruzsi piroskának öltözött ami azért jó mert a ruháit levette. Így én felvehettem őket:D Tehát beöltöztem Fruzsinak. És megnyertem a jelmezversenytxD A zavaró csak az volt a dologban, hogy a "melleim" (2 vízzel töltött zacsi) eresztettek:/ Totál eláztam sőőt csak úgy a poén kedvéért a végén Fruzsi még ki is harapta a mellem. De úgy, hogy rajtam volto.O Jah egyébként azt nem is mondtam még, hogy melltartóm Dóritól volt mert már tudtam, hogy vagy Dóri vagy Fruzsi leszek és hát mindkettőhöz kell mell szóval még előző nap megkértem Dórit, hogy hozzon egyet. De ennek akkora melle vano.O Amúgy elég kevesen öltöztek be:/ És csak egy rövid jelmez verseny volt:/ Azt hittük majd sok hülye fasz, sok hülye jelmezben, el leszünk. De hát mindegy jó volt ez így is:D Amúgy Coffy menyasszony volt (amúgy hercegnő akart lenni de inkább menyasszonynak nézett ki szóval rákente, hogy ő menyasszony akart lenni alapból:D) Mókus pedig Julika néni volt. 1 orbitális szemüveggel és a dédnagyanyja cuccaival. Szerintem ha Babinéniek hívatja magát sokkal nagyobbat ütött volna:D Amúgy a szemüveget napközben még jópáran felpróbálták... Coffyról van is egy fasza kép amit majd felteszek ha megtalálom mert most nagyon nem találom.. BocsxD Amúgy a nyereményem egy egér volt. Multimédia vezérlős, 1000 dpi-s és fuuh de fasza:D A baj az h nincs hangja a gépemnek mert szar a lapomxD De majd egyszer az is jó lesz.. majd ha lesz pénz újra:D Addig csak nézem, hogy melyik gombra mit reagál a gépemxD

Egyébként csak hogy felfogd a dolgokat... CSOPORTKÉÉÉP

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr521796759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása