Olvass:P

duddy_

2010.02.24. 22:54

A mai egész átlagos nap volt.. Reggel vitatkozás faterral.. ahogy szokott lenni:D Nem is mesélném el, hogy szépen bebandukoltam végig lustálkodtam az órákat meg mit tudom én.... A lényeg annyi, hogy Coffy már kb 1 hete játssza azt, hogy naponta kb 16x megkérdezi, hogy kell-e jegy nekem a vasárnapi koncertjére.
A hét elején még azt mondtam neki, hogy nem tudom. Úgy szerda felé már annyira idegesített, hogy rávágtam, hogy nem. De a pénteki előadása mindenen túltett.. Szünetenként kb 128354x kérdezte meg, hogy kell-e nekem jegy. Mlg midig nem kellett. Nah és utolsó óra közepe felé benyögte, hogy óra után vár engem valami meglepetés. Ami majd lehet, hogy 1 picit felbasz.. de majd később biztosan együtt fogunk rajta röhögni. Végig faggattam egész órán de nem mondott semmit. Csak, hogy valami vár rám. Óra után nem történt semmi. Megkért rá szépen, hogy maradjak bent korrepen. Mondtam h nem. De azt mondta csak akkor tudom megkapni az ajándékomat és ő nagyon szeretné ha megkapnám az ajándékomat... És azt is mondta, hogy "Duddy kell jegy?"..... Végül elküldtem a picsába, megdumáltam Dórival, hogy megyünk együtt hazafelé és felmentem a terembe a cuccomért. Csakhogy ez túl későn jutott eszembe és a tanár már bent volt a teremben ahol a cuccom is:/ Mellesleg dogát írtunk. Maradnom kellett. Szenvedtem 1 sort vele, persze én voltam a legutolsó aki befejezte. Még nem tudom hogyan sikerült... Miután kijöttünk a teremből már full kivoltam agyilag, hogy mit tartogat számomra ez az emberállat és miért nem fogja fel, hogy nem kell a szaros jegye. Pakolnék ki a szekrényből, kinyitom, kiesik 1 összehajtott papírdarab. Széthajtom...

A KURVA ANYÁD COFFY!!! Hát hogy lehet ekkora köcsög? Elvett 1 órát az életemből és fel baszott idegileg:D Cserébe köteleztem egy szál cigi adományozására számomra és pacsi:D

Délután Popoval nyomtunk egy kis biliárdot aztán dekkoltam egy picit nála. 9-negyed10 felé hazaértem.. aztán elindultam mert közben úgy alakult, hogy átmentem virághoz elvileg éjfélig, gyakorlatilag viszont hajnali 4 körül értem haza.

Aztán keltem valamikor 8-9 körül (ami nekem nem, hogy korán... Hanem hajnal!) és hát fater már rögtön vitázott. hogy ne menjek le taksonyba. Szerencsére elhúzta a belét szóval nyugiban össze tudtam kapni magam. Mikor már indultam volna anyám is felkelt, hogy "hovamegyek?nemenjek!" Leszartam. Leléptem. A vonatunkat viszont Popoval lekéstükxD 1 órával későbbivel mentünk, addig kajoltunk a mekiben 1et legalább. Lent várt ránk Bogyó, Anna, Keksz. Beugrottunk sörkertbe zabáltak, mi meg biliárdoztunk. Aztán valami kocsmaszerűségben ittunk. Jah meg felzabáltuk az összes mogyorót:D (a héjával együtt nem jó.) Aztán átmentünk egy másik kocsmába ahol nem ittunk azonban annál többet biliárdoztunk meg csocsóztunk. Pont annyit, hogy ne tudjunk hazajönni pénz hiányában:D Bogyónál "aludtunk" (kurvára 1 percet sem). megnéztük a paranormal activityt. "Micha! Knife." aki nem vágná le:

Aztán reggel még faszkodtunk 1 picit. Találunk bohóc álarcot meg parókát:D

Arról sajnos nincs kép ahogy az orrunkon fújtuk ki a füstöt csak ház az maszkon belül a szemünkbe szállt. Merthogy mi amúgy maszkkal a pofánkun cigizünk mert az úgy a vicces:D
Nos tehát valamilyen szinten összeszedtük magunkat és hazajöttünk. Bogyó kisegített minket anyagilag:D
Mikor már itthon voltam Bogyóval beszéltünk róla, hogy az őseinek mi a véleménye rólam

(15.36.58) Duddy:
őseid mit szoltak hozzám???
(15.37.10) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
téged is gecire megszerettek:D
(15.38.02) Duddy:
igeen?o.O azthittem h annyira azért nem fog tecceninekik h kiskiflinagykifli mag minden:d
(15.38.23) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
anya így néz
(15.38.31) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
most az előbb beszélgettünk
(15.38.32) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
aszondja
(15.38.40) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
édesen összevoltatok bújvaHm
(15.38.49) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
énmeg így igen?_Ú okéW)
(15.38.53) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
aszondja
(15.39.00) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
te nem jártál a duddyval... vagy... de?:-O
(15.39.02) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
mondom de.
(15.39.04) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
és dugtatok?
(15.39.12) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
neeem:-O anya kb 1 hónap volt
(15.39.20) [b][c=1]вσgץσ_ [/c][/b]:
nem dugtatok?:-O MÉÉRT????:-O

Ezek mellett természetesen nemvolt időm (nahjó leginkább kedvem^^) mások feladatával foglalkozni. Csak mert Kisbaxinak plakátokat kellett volna csinálni a holnapi farsangról csak hát baszott rá. Végül csináltam 2-t ő meg suliban 1-t. Szarakodtunk velük egy sort, késtek is, de ilyenek lettek:

Az 1. az én munkám amire picit figyeltem is. A másodikat csak poénból a saját szórakoztatásomra készítettem. A 3. az amit Kisbaxi csinált a suliban biosz óráról el lógva. (egyébként az én ötletem alapján^^)

Lassan kezdenek fáradni az ujjaim neked meg a szemed (faszt.. ez annyira alul van h már nem is olvasod:P) tehát még 1 poént leírok és csókolom:D Ma órák után Coffy jött lejött velem kondizni. Mellezünk aztán 1xcsak eltűniko.O Utána mentem.. Hát a hülye gyerek ment Fruzsizni merthogy szünet volt éppen:D Mondtam h takarodjunk már vissza úgy hagytuk ott a fekvőpadot, legalább el kéne pakolni vagy valami... Végül az lett, hogy felkísértem a Coffyt aki felkísérte a Fruzsit a 67es teremhez mert ott volt órája. A teremben ült Czene (a töritanárunk). Be hajoltam az ajtón és elkezdtem neki lökni a faszságokat, hogy nem látta-e a kocsikulcsomat... Ilyen izéé... Mustang logo volt rajta:D Közölte, hogy nem, hülye vagyok. Én erre épp válaszoltam volna de csak annyi hagyta el a számat, hogy "BAZDMEG!!!o.O" és eltűntem a teremből. Nem tudom milyen fejet vághatottxD Visszamentünk kondizni aztán egy órával később visszatértünk a tett helyszínére csak akkor már nem tesicuccban. Czene is ott volt. Elmeséltem neki, hogy az úgy vót, hogy Fruzsi lerántotta rólam a gatyát csak ez úgy az ajtófélfa mögül nem látszódott. Hát tökjó mert nem haragudott érte... Csak be vonult egy terembe 2 ismeretlen formával és közölte, hogy takarodjak. Nem értettem, hogy miért ilyen barátságtalan de mikor megkérdeztem Coffy válaszolt helyette: "Hülye gyerek! Letolt gatyával megjelensz elötte, a képébe üvöltesz egy bazdmeget és még csodálkozol?!".. hát.. nem.

pá!^^

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr221788193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása