Hát örülünk a hosszú hétvégének. A hosszú hétvégének hála nem csak szombaton hanem vasárnap is Biankánál iszogathattam sokáig... De ne szaladjunk ennyire előre, inkább kezdjük ott, hogy péntek reggel van. Megyek a Pataky művházba mert ott volt a sulinak ez a március 15-i ünnepsége. Útközben összefutottam a Bódissal (aki az osztálytársam). Elmesélte nekem, hogy barom állat módjára még reggel bement a suliba csak azért, hogy megkérdezze, hogy mikor kezdődik az a cumó és mikorra kell odamenni. Most ez normális? Aztán a sulitól nem ment volna el éles sarokig 37essel és onnan jött volna... Neeem az úgy túl egyszerű. Ő visszament az 1eshez 37essel ahonnan 28assal ment. Tehát ahelyett, hogy ment volna 6 megállót 1 átszállással, ment 9et 2 átszállással. Igyen vagyok olyna beteg állat és kiszámoltam:D Képetis akartam rakni de rájöttem, hogy az már tényleg nem normális dologxD

Amúgy az előadás úgy kezdődött, hogy Babo (az igazgató) leüvöltötte a fejünket mert tapsoltunk. Konkrétan az összes patakyst lebaszta egyszerre. A vicc a dologban az, hogy az előtt 5 perccel dumáltunk róla Coffyval, hogy minek az a sok nyamvadt piramis alakú szar a plafonra... Azt mondta azért, hogy mindenhonnan jól halljuk mi zajlik a színpadon és attól fasza az akusztika.. Hát Babot tényleg mindenhonnan lehetett hallani.. 2 villamosmegállóra isxD Aztán még az is testszett a dologban, hogy amikor az egyik szereplő rájött, hogy éppen baromságot csinált a következőket mondta:
"jahjj! Majdnem valami hatalmas böszmeséget követtem el."
És még a végéről egy mondat ami Rudi száját hagyta el:
"Nagyon szépen köszönjük szépen!"

És kirobbant a hétvége. 11re már itthon is voltam:D Aztán olyan fél 7 felé találkoztam Popoval szent istván utcánál. Rohadjon meg ő már be whiskyzett bátyjával bennem pedig csak 1 sör volt:( ..Nah visszahúztunk hősökre, összefutottunk "Nagy-Kemény-Beton-Pöcök" Ákossal és bementünk táncsicsba:D Lassan előkerültek a többiek is... elvoltunk. Mikor vége lett kb még egy órán át rohadtunk hősökön. Ami geci jó volt mert megtudtuk, hogy Vivu lenyeli..xD Már alig maradtunk páran mikor végre megjött az a nyamvadt hév. Az a nyamvadt hév amin rajta voltak Fruzsiék:D Úgy volt, hogy nálla alszom, viszont Popot már nem tudta volna elszállásolni tehát ezzel beszoptuk. Nem akartam Popot ott hagyni egyedül, főleg úgy, hogy akkor már nem járt a 103as. Tehát 2en szoptuk végig gyalog a vágóhíd-haza utat ISMÉT... Pont mint egy éve:D

Szombat este kicsit közelebbre voltam hivatalos szerencsére. Biankához. El iszogattunk ott páran.. Cigizni csak a lépcsőházban lehetett (jah tudom.. de ez az infó tényleg fontos... csak figyelj..) szóval csomót jártunk ki a lépcsőházba cigizni. Ki is csuktuk magunkat, hogy be ne menyjen a füst. De ez nem volt baj, annak ellenére, hogy ilyen gombos ajtójuk van simán betudtunk menni rajta.. (tényleg fontos. Mindjárt meglátod:D) ...Velemikor egyszercsak úgy döntöttek, hogy elmennek upba. Upba bazdmeg amitől 150 méternyire lakom és az ostobaság újdonsült forrása lett. Tényleg.. Találkoztam 1-2 emberrel errefelé akik az upot keresték.. és nagyon ostobák voltak.. De mind1.. A lényeg, hogy végül elindult a társaság up felé, mi meg leszakadtunk Öcsivel és átmentünk Szabóhoz. Én onnan nem sokkal később haza jöttem, Öcsi meg ott aludt.

Vasárnap némi Omlásos Popos rövid félkörözés után megint csak Biankánál találtam magam. Kitalálta, hogy megint tart valami házibuliszerűséget. Én nem szándékoztam maradni szóval mikor az első (és egyben utolsó) vendégek megérkeztek gondoltuk kimegyünk rágyújtani a lépcsőházba utána megyek. Ki mentünk. Bianka úgy gondolta becsukja az ajtót nehogy bemenjen a füst. Csukódik.. Katt... NEMNYÍÍÍLÍÍÍÍK???!?!!!?!?!o.O Hát nem nyílik:D Hát kizárt minket:D Akkor nézzük szépen sorban a tényeket... Bianka kulcsa bent van a lakásban. A lakás üres, senki sem tud minket beengedni. Bianka szülei surányban (az jó messze van:P). Egyszóval a bejutás esélytelen. Ami azért baj mert bent volt a pulcsim, kabátom, cipőm, az épp akkor érkezők közül a csajnak a táskája (=mindene a mobilján kívül) meg egy teljes üveg Jäger is. Aztán beugrott, hogy egyéb probléma is van... Az ősei nem is tudták, hogy ott vagyunk, sőt a szombat estiről sem tudtak... A konyhában bizony meg ott voltak az üres üvegek, a nappaliban az asztalon a cigi meg ilyen aranyos árulkodó dolgok:D Az ajtó mellett volt egy művirág műverébbel amiből két drót állt ki rögzítés céljából. Próbáltuk feltörni a zárat a műverébbel de nem jött összexD A mázlink az volt, hogy kocsival jöttek és a kocsikulcs még pont a gyerek zsebében volt. Szóval engem hazahoztak:D Ők meg mentek tovább valamerre... Szegény Bianka meg a szomszédnál aludt. Végül sikerült letárgyalni, hogy Bianka ősei ne hétfő este, hanem hétfő reggel menjenek haza. De hogy az a reggel, hogy alakult azt nem tudom:D Majd biztosan arról is beszámolok:D Nah most meguntam már a baromság írogatást meg amúgy most Bianka erre tart mert visszahozza a cuccaimat..xD Szal most csoki:P

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr511841404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása