A múlheti blokk:D

duddy_

2010.03.25. 20:23

hosszú idő után előfordult, hogy hétköznap is történt valami említésre méltó... Azonban ez nem éppen annyira vicces, mint inkább siralmas.. Csütörtök reggel, első óra, electro:
Kb 5 perce volt bent Najo mikor egyszercsak az ajtó vadul kinyílik és belép rajta Babo (az igazgató), a bkv ellenőr fejű akinek nem tudom mi a neve (igazgató helyettes), az a mókusfejű akinek szintén nem tudom a nevét (nevelési tanácsadó vagy valami ilyesmi), Dustin (osztályfőnököm) és Danyi (műhelyfőnök) az erővágóval a kezében.

o.O

Tehát az igazi veszélyes arcok ha valami magatartásbeli problémáról van szó. De az ijesztő helyzet ellenére Babo viszonylag higgadt hangnemmel kezdett neki a mondantójának, ami tartalmilag viszont már nemigazán arra utalt, hogy nyugodt lenne:D

"Kedves 10.B! Mostanában egyre többször jut tudomásunkra, hogy olyan dolgokat hoznak a diákok az iskolába aminek itt nincsen helye. Mi pedig kötelességünknek érezzük, hogy ezt minden lehetséges módon megakadályozzuk ugyanis senkinek sincs szüksége itt illegális drogokra, illegális fegyverekre vagy az ezek birtoklásából és használatából adódó rendőrségi ügyekre. Éppen ezért benne van a házirendben, hogy egy tanár felszólítására kötelesek vagytok kinyitni a szekrényeiteket. Aki nem hiszi, járjon utána. Az ugyan nincsen benne, hogy a táskátok és zsebeitek tartalmát is kötelesek vagytok nekünk megmutatni, így hát mondhatjátok azt, hogy nem teszitek meg. Ilyenkor sincs semmiféle probléma, szépen átkísérjük a nebulót egy külön helységbe ahol megvárhatja az igazgató által kihívott rendőrt, akinek már van joga átkutatni. Nos akkor szerintem kezdjük is.."

o.O

Most akkor már tényleg mi a fasz van itt?!?! Szépen mindenki egyesével kiürítette a zsebeit, a táskáját, a tolltartóját meg minden szart ami nála volt. Coffytól előkerült egy cigis doboz benne 2 szállal. Babo közölte, hogy ez nem kell, ketté tépte és kidobta. Nah és akkor jöttek a szekrények. Szépen 2esével menjünk ki és nyissuk ki a szekrényünket. Ha nem akarjuk/tudjuk megtenni (mondjuk nincs meg a kulcs) akkor jön az erővágó és volt egy lakatunk. Hát ekkor ugrott be nekünk Coffyval, hogy a 23as szekrényt teleraktuk szeméttel mert az kurva vicces. Csakhogy a 23as szekrény elvileg a Mókusé, tehát ha valami cink van vele akkor őt baszkodják meg.. Nem baj gondoltuk mivel nincs rajta lakat csak nem basszák meg mert egyértelmű, hogy akkor bárki belenyúlhatott. De valami állat rárakott egyetxD Nem tudjuk kié volt de nem élt sokáig:D De amint Babo meglátta, hogy mit rejt a szekrény.. Mi nem láttuk a fejét, csak hallottuk "JÉZUS URAM ISTEN!" és Mókus sétált befelé 1 rakat szeméttel, beledobta a kukába, és ment ki a következő adagértxD Végül semmi probléma nem volt belőle... Mi következtünk Kisbaxival.. Az én szekrényem üres volt de Kisbaxiéban a tanszereken kívül volt még 4 üres cigis doboz is. Babo ebbe is rögtön belekötött..

- Ez meg mi?
- Cigis dobozok. De üresek.
- Már rég elszívtad az összeset miiii?

És úgy jó Babosan nyakonbaszogatta... Én hülye gondoltam beleszólok..
- De hát nem a suliban szívta el...
- És téged ki kérdezett?! Zárd be a szekrényed és menj vissza a terembe!
És erre bokán rúgotto.O Kisbaxi dobozait meg kidobta ami elég érzékenyen érintette szegényt mert az egyiken rajta volt Benkő Dániel aláírásaxD Azt utána ki is kukáztaxD Krichynél volt pár nem megengedett eszköz, hogy úgy mondjam de ügyesen elrejtette őket:D

Aztán.. Még egy esemény.. Dóri szülinapja. Úgy volt, hogy szombat, soroksár, sok ember. Ebből lett péntek, újpest, kevés ember:/ Dóri nélkülxD Végül csak Kisbaxi, Goger, Erik, Edina és én voltunk.. Mivel többre számítottunk több pia volt... Kevés emberre sok pia az jó:D Hát elkezdtünk iszogatni.. Hatott:D Aztán olyan 10 előtt nem sokkal Virág meg Jucus is odakeveredett mert kevésnek ítéltük az embereket és hívtunk még és ők jöttek. De ők is már részegek voltakxD Hát és jól el voltunk... azért tartott ilyen hosszú ideig ez a rohadt bejegyzés mert ide nagyon sokat kezdtem el írogatni arról hogy Virág így meg úgy.. És sosem tudtam befejezni.. Szóval inkább kihagyom:D Majd egyszer talán ha lesz rá igény írok egy bejegyzést, hogy most mi is van így VirággalxD De nem hiszem, hogy lesz:P
Nos tehát akkor fasza volt a buli reggel haza, szunya, másnaposság... jólvan szokásos...

Nah de a vasárnap... Hátakkor úgy este felé átmentem Popo barátomhoz akinél ott volt az a lány aki nem egyezett bele, hogy a nevét említsem így hívjuk csak mondjuk Suna#12nek. Szóval Suna#12 és Popo gyakran kefélnek csak úgy. Mostéppen azért nem tették mert Suna#12nek megvolt... De mivel én is ott voltam muszáj volt nekik mert ha nem teszik akkor én vagyok a nagyobb ász, hogy márt dugtam Popo előtt ő meg nem dugott előttemxD Szóval végül is annyit toporzékoltam a kukával az ágy mellett amíg belekerült a a tampon..xD Utána oda adtam nekik az egyetlen gumimat is.. Ők elvoltak, én meg ott meséltem nekik a péntekről meg minden... Rágyújtottam odaültem melléjük a fotelbe és kínálgattam őket a slukikkal.. Elég poén volt:D Ott kezdődött a nem jó rész mikor úgy gondolták, hogy most akkor análba.. Hát síkosító nem is volt.. De megtette a testápoló isxD Viszont Suna#12nek fáj 1 picikét ezért az én kezemet karmolászta szarrá közben mert én ültem ugyebár ott mellettük a fotelben.. Elég szépen szétkapta:D majd baszok fel képet is.. Bár már csütörtök van és ez vasárnapi.. de megvan még rendesen.. Mindenki rákérdezett, hogy az miaz?^o) Lusta vagyok tovább mesélgetni nekik inkább leírtam majd elolvassák:P

Egyéb hírek.. Elindult Coffy blogszerűsége:D. És ha már Coffy akkor 04.04 Ráday kupola Dókus Band koncert! Jönni mindenki!:D És csak a vicc kedvéért mert pár perce adta ezt elő Zsíros..

[19:56:52] ozman@fuck.you (E-mail Address Not Verified) üzenete:
te mióta is CS zelL? :D
[19:57:17] Duddy üzenete:
én nem cszek:D
[19:57:57] ozman@fuck.you (E-mail Address Not Verified) üzenete:
akkor kivel játszottam Pont az néven? :D
[19:59:56] Duddy üzenete:
Pont azzal?:D

Cséé

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr561868762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása