ez egy katyvasz

duddy_

2013.07.08. 16:23

aki vadállatot csinál magából megszabadul az emberi lét fájdalmától.
érzelmekre nincsen szükség. gyengeség. az emberi lét algoritmizálható. minden biokémiai folyamat az agyban és azon kívül. gépként élni hatékonyabb.
szeretem virágot.
#.!@%{×$Ł{!!&~.@€ß#.!@%{×$Ł{!!&~.@€ß#.!@%{×$Ł{!&~.@!&~.@€=%/*äđ]
x.x
én már nem is érzek.
egy szociopata vagy pszichopata eszközként kezeli az embereket.
gépként élni hatékonyabb. érzelmekre nincsen szükség.
miért ragaszkodom hozzá?!
tornádó.
gépként élni hatékonyabb. érzelmekre nincsen szükség.
végül is csak szén alapú gépek vagyunk.
(T_T)
(T_T)
(T_T)
(T_T)
(@_@)
(T_T)
(T_T)
(T_T)
(T_T)
van célja az életnek egyáltalán?
"ember=vírus"
embernek lenni csodálatos.. embernek lenni csodálatos??
a halálban nincsen semmi természetellenes. semmi siratnivaló. csak simán valaki kilépett. most offline.
honnan tudjuk hogy érzünk?
miért kell a szex? fajfenntartás mint ösztön? ez a faj undorító. végzetes hiba lenne fenntartani. csábítani izgalmas? nem kell semmi. vadászösztön?
Magamnál vagyok. Nem voltam magamnál.
tudom mit csinálok. ötletem sincs mit csináltam.
gonosz vagyok???????
szükséges vajon a gondolatokat rendszerezni?
sajnálom.
hiányzik.
/q
Hogy lehetek biztos benne hogy nagyon szertetem őt ha nem vagyok biztos az érzelmek létezésében sem?
Igenis léteznek érzelmek.
Szeretem. Szeret. Mit bír el a szeretet? szerelem? Nem veszíthetem el. Miért hazudtam? Nem értem meg a saját tetteim. érzi az ember ha megőrül? hogyan lehet eldönteni hogy valaki őrült?
hogy jutottam ide?
mi juttatott ide?
ébredezek.
elhalok agyilag.
fáj a fejem.
fájdalom nem létezik.
de létezik.
biológiai függőség nincs. meghalok ha nem kapok.!
létezik sors? létezik pillangóhatás? Előre látható? Ami megismerhető az megváltoztatható.
ő a kilépőm a mátrixból.
menekülés. magam elől? nem érdekel.
szeretem. pillanatnyi elmezavar? bízhatok magamban? Ha én nem akkor mégis ki? megért valaki? ha én nem akkor ki? senki. nem lehet elmondani.
nem kell más.
magam adom.
öt éve legalább erre vágytam és most elkúrtam. ilyen nincs. MIÉRT?! Megeszem magam. szét mar.
szeretem.<3
öncsonkítás. hülyeség. megvágom. megvágom. MEGVÁGOM. nem. vágyok rá. dehogyis.
illat.
tapintás.
"a józan ész statisztika kérdése?"
bántottuk egymást. bántottunk mást. bántottak minket. vállalom. őt nem árulom el többé. ragaszkodom hozza amíg létezek. heg. meg van még
Felejtsuk el kerlek.
tészta. tea. sajtospárizsi. cica. aranyos. hozzámbújik. végem van.
Tolem kegyetlen a vilag?

rendeződnek a gondolatok.:O hazudtam. sajnálom. hazudtam. szeretlek. sajnálom. kikapcsolt. megnyugszom. nem nyugszom bele. nem a ti hibatok. elrontottam. az én hibám. sajnálom. szeretlek cica. csúnya másnap. mint amikor berúgsz és csak napokkal később ugranak be rémisztő képek arról, hogy miket tettél. de azok is úgy mintha kívülről nézned.

ez egy katyvasz.

négy dimenzió is kevés lett volna hozzá. de megpróbáltam kettőben ábrázolni. egyszerűsítve. azt a képet amit akkor látna valaki ha bele tudna lesni a fejembe. napokon keresztül ez volt. képzeld hozzá hogy még mozog is.:O legalább is azt hiszem napokról van szó. nem tudom. az idő is kiesett.

nem olyan biztos, hogy rossz ember vagyok. csak néha máshigy gondolom mint mások.

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr895394973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása