Tömör egy hét...

duddy_

2010.01.17. 22:36

Egy ideje nem írtam. Lett volna mit mesélni de már a felét elfelejtettem úgyis:D Nembaj, nézzük mire emlékszem még...

Először is a már említett Dókus Band koncertről írnék 1 picikét. KIBASZOTT JÓ VOLT!!!:D 3 videó készült ebből 2-t megnézel itt és most!:P



---

A harmadik valami 18 perces lett így azt sajnos nem sikerült felrakni YouTube-ra. Majd szétvagdosom vagy valami.. Kárpótlásként van pár kép a banda weboldalán:) Ha valaki nem tudná és az sem tűnt volna fel, hogy linkeltem már nem egyszer annak www.dokusband.hu^^ Ha tetszik gyere el a következőre ami az oldaluk alapkán március 21. megint Ráday Kupola. Bár ez az infó nekem is újo.O De a rohadékok miért megint vasárnapra tesziiiik??? :(

A hétfő viszonylag normálisan zajlott. Bevittem a suliba egy Ubuntu telepítő CD-t mert suli után úgy volt megyek át Coffyhoz, hogy Zsófinak (Coffy húga) Ubuntut telepítsek mert mondta ugyebár, hogy neki az kell de ő végül is nem tudta magának felrakni. Meg a külső vinyómat is bevittem Kisbaxinak, hogy adja oda CséZének (Kisbaxi öccse). Még hozzá azért mert rajta van a World of Warcraft telepítve, szóval csak át kell másolni a gépre és máris lehet játszani. Sőt vinyóról is lehet vele játszani, ezt már ki is próbáltam a suliban egyszer...xD És amúgy azért akart WoWwal játszani amiért én is. Tél van:D Ilyenkor nem tud annyi faszányos dolgot csinálni az ember mint nyáron és valamivel el kell foglalnia a magát... Tehát télen WoWozunk:D Szóval a vinyót átnyújtottam Kisbaxinak, a CD-t meg bekúrtam a szekrénybe mert Coffy baszott bejönni de gondoltam sebaj majd holnap... Nah hát az a holnap úgy jött össze, hogy a BKV sztrájkba kezdett. Így Zsófi megint Ubuntu nélkül maradt nah de Kisbaxi sem jött be szóval én meg a vinyómat nem tudtam visszaszerezni (és még mindig nála van). Mellesleg a hét további napjain az osztálylétszám olyan 5 és 15 között ingadozott ugyanúgy mint minden más osztályban is. Erre az igazgató úgy határozott, hogy minden nap 1kor vége a tanításnak amíg tart a sztrájk. Azt is csak azért, hogy tanítási napnak könyvelhessék el és ne keljen majd szombatokon bejárni a suliba vagy esetleg ne rövidüljön a nyári szünet. Ami tökjó mert igazából úgy sem tanultunk. Aki be ment az is feleslegesen tette. Engem természetesen faterom bevitt kocsival.. De legalább haza is hozott vele kivéve pénteken. Akkor elmentem nagyanyámhoz mert az sulihoz viszonylag közel van és majd anyám jött volna értem de végül úgy döntöttem, hogy magamtól hazajövök mert siettem le taksonyba. Méghozzá azért mert pénteken este volt Visszajáró koncert a művházban és a taksonyi barátocskák szerettek volna Popot és engem ott látni. Hiába mondtam Poponak, hogy ember BKV sztrájk van ő azért erősködött, hogy menjünk le.. Csakhogy mi ezt WoWon tárgyaltuk le és Omlás is látta. Fel is háborodott, hogy milyen dolog az, hogy nem hívjuk vagy ha már nem hívjuk miért úgy dumáljuk, hogy ő is látja... Mondtam neki, hogy csak azért nem hívtuk mert úgy tudtuk, hogy ő pénteken már költözik pécsre. De kiderült, hogy még ezt a hétvégét megkapta, így hát elhívtam.. Csak hogy péntekre elérhetetlenné változott. WoWon nem volt fenn, MSNn nem volt fenn, mobilt és otthonit sem vette fel szóval lementünk Popoval 2en. Ez is érdekes volt..:D Megdumáltuk, hogy találkozunk VKPnál és akkor várunk 6 órát 1 103asra és az majd elvisz népligetig ahonnan majd volánozunk. Hát kurva nagy dugó volt. De vannak még emberek ezen a világono.O Állok a megállóban, Popo éppen akkor ért oda, és egyszercsak egy autónak kinyilik az ajtaja és kiszól rajta egy nő, hogy elvigyenek-e népligetig minket? Hát ilyen jó kurva kerek szemekkel nézek, egy fél perc mire leesett, de aztán gyorsan beszálltunk és megköszöntük^^ Út közben viszont rájöttünk, hogy hiába mondtam Poponak, hogy nézzen buszt vagy vonatot a rohadt kocka faszfej inkább WoWon húzta a First Aidjét-.-" De nem kellett sokat várni végül. Lementünk.. 1megállóval később szálltunk de az sem bajxD Amu nem volt rossz... Megtudtam, hogy Vivu már óvodás korában a nuniját fogdosta ebéd közbenxD Amúgy.... Bogyó berúgott, Popo hazavitte és nálla aludt, én meg egyedül visszajöttem pestre és a soroksári úti tesco mögül sétáltam végig hazafelé:/ Már majdnem a fehérvári úton voltam mikor felhívott Omlás, hogy hívjam vissza.... Mondom jó.. Vissza hívtam. "Csöcs miért kerestél?" Hát bazz nem rémlik mi?:D Végül leesett neki de persze ez azért volt mert ő zuhanyzott meg a haját csinálta. De meddig? Mindegy végülis akkor találkoztunk mert pont útba estünk egymásnak. Aztán mikor végre már itt voltam a ház mellett rákérdez, hogy nem iszok-e meg vele 1 sört.. Hát fáztam és kurva fáradt voltam szóval nemet mondtam.. Húzta a száját (mégis mit várt?) Akkor benyögte, hogy másnap 1kor össze koccanna pár emberrel inni 1-2 sört.. És hogy rá érek-e. Hát akkor én alszom. Erre besértődött el sem köszönt csak elsétált. (mivannn??) Hát hazajöttem és szunya.

Másnap meg itthon voltam java részt. Este átmentem Popohoz, aztán találkoztam Virággal és hozzá mentem át:D Omlás felhívott 0:53kor. Menjek át sörözni. (KÉÉÉÉÉÉSZ BAZDEEEEGxDxDxD) Végül kicsit tapló módon de kiegyeztünk, hogy nem megyek át. Aztán hazajöttem már nem is tudom mikor.. Ma pedig nem csináltam szart sem. Itthon mersztettem a seggem. Omlás megint hívott sörözni..xD De nem tudtam menni mert őseim rám parancsoltak, hogy tanuljak-.-" Mintha bármit is vettünk volna a héten.. De tökmindegy.. Örülök, hogy sikerült befejeznem az eheti történetemet:D

Jah és most kaptam a hírt, hogy holnaptól nincsen sztrájk. Csak sikerült megegyezniük.. Azért a kurva anyját a BKV vezetőségének. Sikkasztanak mint a kurva isten, emelik a jegy/bérlet árakat és akkor még a sofőröktől veszik el a pénzt. Meg mi az, hogy a sztrájkra annyit reagálnak h legalább nem kell a benzint meg az embereket fizetni??? Undorító egy féreg népség........

Nah egyébként szép jó estét mindenkinek. Álmodjatok velem:D

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr831680743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása