Hát igazándiból nem nagyon akarok írni merni mert Zsófi mondta, hogy írjak már és csak úgy mert az vicces, hogy "kibaszok vele" inkább nem írok:D De hát mégis írok mert hát akkor mégis mit csináljak a blogommal?.. Hát és persze az is egyértelmű, hogy a legutolsó bejegyzés óta a leglényegesebb a szilveszter volt. Egyébként BUÉK:D Én Coffy barátomnál basztam be mint a kurva isten... ő... akarom mondani ünnepeltem^^ Bár valójában nem is rúgtam be olyan durván... De ez nem is lényeges igazábólxD

Amúgy ahogy odakerültem az is vicces. Azt hiszem 29.én beszéltünk és akkor nyögték be Fruzsival, hogy egyébként ahova mentünk volna le lett mondva szóval mondjak már pár lehetőséget... Hát elmondtam egy 5-6-..Erre Coffy ilyet szól, hogy akkor szűkítsük a kört olyanra ahova hozhat magával olyan 6 embert még. Hát bazdmeg:D Vadul gondolkodtam... Közben Zita is benyögte, hogy velem akar leni szilveszterkor meg Regi is sőt ő még egy barátnőjét is hozza. Nah mondom fasza akkor egy kisebb partyinyi arc megvan már csak a helyet kéne kitalálnixD Végül Coffy szólt. hogy lehet hozzájuk menni. Mentem is:D Regi meg Zita viszont nem mert az utolsó pillanatban benyögtek valamit, hogy ezért meg azért ide meg oda mennek. Mondom jó nekem8:D

Szóval akkor 31. úgy kezdődött, hogy hajnalban hazértemxD Mert, hogy mi Popoval meg Zitával megnéztük az Avatart és amúgy gecijó film lett*-*.. De ez lényegtelenxD Tehát.. Erzsébeten mindenki (aki amúgy kb olyan 25 fő) várt rám mert Duddy szokás szerint késik.. röpke negyed óra kell, ez így stílusos:D De mivel már alapból késésben voltam nem vettem partykellékeket. Gondoltuk majd út közben a tescoban.. IGENÁM...CSAKHOGY AZ KURVÁRA NEM VOLT NYITVA! Közölte ott az ember, hogy majd jan. 2. reggel 6 de amu buék.. Hát jóbazdmeg:D Akkor a benzinkút ott mellette... Icipicit drága de karácsony volt szóval úgyis van mimből költeni:D ...Így mentem be... Jövök ki: Huhh Dóri köszi, hogy kisegítettél azzal a 2ezressel^^, Ehhj..:/ Pár üveg söre meg 1 fütyire otthagytunk 9000-to.O Jó hát most szilveszter van nah:D Rögtön sört is bontottunk Tibivel mivel gyalog mentünk már 1 megállót lesétáljuk simán mi az nekünk?:D... Odaértünk, betámadtuk a hűtőt, csináltunk zenét, bontottunk sört.. Egyszóval elkezdtük:D Dehát most h meséljek el 1 bulit? Elvoltunk.. Valami lángszóró szerűvel gyújtottunk cigit:D Éjfél felé felhívtam Kisbaxit aki (hálistennek) egy másik bulin volt, hogy BUÉK. Erre a faszfej azt parancsolta, hogy menjünk oda mert jó a buli. Hiába mondtam neki, hogy nem indulunk meg most így 30 emberrel meg amúgy is remekül el vagyunk itt. Hát akkor ő jön oda. Mondom nehooooogy hát az a buli amin Kisbaxi ott van már régen rosszxD Amúgy csipázom a fejét de irdatlan faszságokat tud művelni:D Utána az este folyamán 6x felhívott még kb, hogy már úton van... Valójában rohadtul nem érkezett meg az este folyamán. De utána elmesélte, hogy tényleg elindult és már a 4. kilométerjét járta mikor megtudta, hogy nem jár a metró. Inkább vissza fordult így összesen 8 km-t tett meg 3 óra alatt ha jól tudom egyetlen doboz nyamvadt gyufáért. Mert azt valahol útközben sikerült szereznie:D GZ!xDAztán az volt, hogy nem mesélem el (megint csak Zsófi miattxD) és közben kb mindenki elaludt.. de én nem tudtam... Mire sikerült addigra mindenki felébredt és csomóan elmentekxD Coffy, Fruzsi, Oli (Fruzsi öccse) közben neki álltak takarítani. Jó sokat basztattak, hogy mi is takarítsunk de mi csak menekültünk előlük és aludni próbáltunk:D Zsófival végül a budiba kötöttünk ki ahol bealudtunkxD Aztán valahogy átkerültünk a szobájába de nem tudom hogyano.O És aztán meg filmszakadás. Alvás. Arra keltem, hogy baszogatnak.. Teljes hadi felszerelésben kabátban meg minden állnak hárman, hogy csá ők mennek és Coffy nyújtja a kezét hogy elköszönjön. És elmentek Fruzsihoz. Szóval gyakorlatilag tovább maradtam a buliban mint a házigazdaxD Az tökjó nem?:D

Nah akkor az volt, hogy én is megindultam és elvittem Zsófi bérletét mert metróval is kellett menni és ott midig vannak ellenőrök és Zsófinak csak kedden kellett legközelebb a bérlet. Hát most pont nem voltak ellenőrök de mindegy:D Haza értem után fürödtem egyet és mehettünk is át így az egész család a nagyanyámhoz... Merthogy ugye január 1 és akkor új év és ezt a család megünnepli. MI AZ ISTEN FASZA??!! Gyűjtsünk össze 1 csomó másnapos fáradt embert és kínálgassuk őket pezsgővel lencsével és virslivel. Kibaszott jó-.-" Ilyen este 10 felé sikerült lefeküdnöm aludni...

Utána meg sem mozdultam hétfőig. De így is sok volt ugyanis megtudtam, hogy Popo részegen félreértett valamit és elpletykálta mindenkinek azt a bizonyos történetet amit én itt most nem fogok.. Gecijó.... Hétfőn bevittem a suliba Zsófi bérletét, hogy adja oda majd Zsófinak. Meg egy Ubuntu 9.04 telepítőt mert nagyon meg tetszettek a screenshotok neki a telómrólxD Meg 2 hajgumit ami nálam maradt. Csak azzal nem számoltunk előre, hogy Coffy Fruzsinál aludt. Szóval Zsófi rohadtul nem kapta meg a csomagot. Ez Ubuntu telepítő és hajgumi szempontjából nem nagy gond.. Főleg, hogy annyi hajgumija van mint állat... Nekem kb 30at rakott a hajamba mert úgy érezte muszáj befonnia mindenholxD ..De a bérlet az bizony már kellett volna...:/ De gondolom megoldották.

Nah akkor jöjjön az utolsó Történés amit most elmesélek:D... Mint tudjuk, Omlás jövőhéten pénteken elköltözik pécsre. Ezért elbúcsúztattuk pénteken = jól bebasztunk:D Popoval ajándékról is gondoskodtunk. Szerkesztettünk neki egy képet. Íme:

A szar csak az volt, hogy nem tudtuk kinyomtatni. Úgy volt, hogy Popo kinyomtatja nagyszüleinél de hát az nem jött össze. Kurvaszarul nyomtatott az a nyomtató valamiért:S Én már Rioban voltam és söröztem Omlásékkal mikor Popo még szarakodott a nyomtatással. Végül fel adta és elindult Rio felé. Otthagytam a többieket és elkezdünk rohangászni a környéken, hogy valahol ki tudjuk nyomtatni. Il Trenoba is bementünk hátha van nyomtatójuk.. Tescoba.. Griff hotelbe.. de sehol sem tudták kinyomtatni nekünk. De végül a Griff hotelben kaptunk 1 tippet. Móriczon a Copy General. Bejött:D Omlás gecire örült neki:D Tökjó:D A jobb felső sarkot aláírta mindenki aki ott volt:) Popotól kapott 2 szivart és kész:D Popo meg Rudi elmentek vágóhídra valami csajért.. Mi addig részegedtünk tovább:D Rio bezárt. Elindultunk Omlás felé (vagyis én haza többiek meg Omlás felé.. Az egy irányba van onnan.) Rudiékat megvártuk a házunk előtti 103as megállóban. Popo állatja úgy szállt le, hogy "DUDDYYYYY" és rám ugrottxD Ezzel csak az a problem, hogy vállal úgy pofán baszott, hogy a szám szépen felrepedt belül és félóráig vért köptem:D Haza --> Szunya.

És végre elértem odáig, hogy ma:D Vagyis mégsem mert már ugyan nem rég óta de vasárnap vanxD Mindegy.. Szombaton nem csináltam szart sem:D Ma pedig majd Dókus Band koncertre megyek:D Majd arról is mesélek szerintem:D Nah szosszantás emberek!:D:D (és grat ha végigolvastátokxD)

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr481660374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása