Értelmetlen

duddy_

2009.12.28. 02:40

Hát szép jó estét/hajnalt mindenkinek. Képzeljétek el... én 2 dologra jöttem rá miközben Dóri blogját olvastam. (Direkt nem csináltam belőle linket. Ő kérte, hogy ne terjesszem) Az egyik dolog amire rájöttem, hogy basszameg már mindenkinek van blogjao.O Csomó haveromnak.. Akkor én most mi a faszért írogatok ide? Hát naná, hogy senki sem olvassa el hiszen ha az emberek ennyi százaléka termel SZEMETET (mert, hogy nagyrészének mint pl ennek sem sincs sok értelme.) szerintem sokkal kevesebb azoknak a száma akik nem termelnek, sőt érdekli őket mások szemete. Ezek a csövesek. De nekik nincs internetjük. Tehát egy blog normál nézettsége: 1 = szerző. (ha több van akkor mondjuk 2-3:D) Aki nem érti az eszmefuttatásomat valójában nem lepett meg. Én sem nagyon. De kuss mert így van:D Ha blogolsz szemetelsz. A csöves elviszi a szemeted mert hátha lel benne kajamaradékot vagy valamit amivel melegen tudja tartani magát. A csöves nem netezik. Tehát akit érdekelne a blogod az nem tudja megnézniii:D Tehát semmi értelme írnom. Jó hogy most itt mesélem az életem viszonylag viccesebb részeit.. De annyira nem vicces, hogy a csöves besétáljon a diginethez, hogy neki kell a net:D Nemtudom meg van-e hozzá a tehetségem, hogy még 1 picivel hülyébb legyek és tényleg mindent leírjak úgy, hogy nem túl hosszú de mégsem hagyom ki az érdekes, szaftos részleteket sem... De azt tudom, hogy az itt szereplő dolgok rohadtul, hogy alig 1-2 fontosabb esemény. Azonban vannak lényegesebbek is amik még viccesebbek sőt meglepődsz de még tanulságosabbak is... De ezeket nem mesélem el mert nem csak rólam szólnak és magam mellett így mást is lejáratnék. Hogy magamat lejáratom leszarooom de mást nem szeretnék. Nah meg a legutóbbi "befosololynaszar" történetemet pl azért nem írtam le mert azzal először hülye fejet aztán röhögést aztán viszont valami kiszámíthatatlan dolgot hoznék ki mindenkiből:D Poponak elmeséltem ő sírva röhögve püfölte az ágyát és hemperget.. Aztán az apjának is el akarta meséltetni velem... Bogyó kb 1 órán keresztül szakadt a röhögéstől utána viszont közölte, hogy soha az életben nem szándékozik többé velem sexuális kapcsolatot létesítenio.O Mondjuk ez pont nem viselt meg túlzottan mert én sem kívánok senkivel se csakis....hmmm... ez a másik dolog amire rájöttem erre majd még visszatérek:P Nah de akkor viszont most oda térek vissza, hogy a blogírás lényege az én szemszögemből.. Leginkább a jövőre nézve... Hát megpróbálok több dolgot leírni.. Azt is ami nem annyira vicces de nekem fontos.... Nem tudom egyébként meddig látom értelmét, hogy tovább írogassak.. Már tömeges sablon dolog.. Én nem az a fajta ember vagyok aki azt csinálja amit a tömeg. Sőt.. Szeretek szembe menni az árral... Szeretek a templomban hangosan és csúnyán beszélni. (már ha épp oda keverednék amit egyébként utálok) Szeretek mosolyogva üldögélni a buszon zenehallgatás közben miközben mindenki fapofával bambul maga elé. Szeretem szidni a hülyéket akik követik a birka elvet és nem veszik észre, hogy azért mert "társadalmilag elfogadott a viselkedésük" semmivel sem jobbak mint a többi szürke hétköznapi ember.. És most igazából fingom nincs, hogy miért is tértem erre ki. Sok dolgot nem értek most magammal kapcsolatbanxD Írásközben találom ki általában a címeket.. Ennek értelmetlen lesz a címe:) És akkor most nézzük inkább a másik dolgot amire rájöttem miközben Dóri blogját olvasgattam.. Kurva jó idézeteket másolt össze. Nem egyben magamra ismertem.. Alig pár eltéréssel (ha volt egyáltalán) írta le, hogy pontosan mit érzek mostanában... Hátképzeld... Szerelemet*-* És ezt most kifejezetten LoL volt leírnixD Nemszokásom... Kimondani még csak-csak olyan alap arcoknak mint Popo, Kiri, Coffy akikkel mindent megosztok (kivébe azt amit nem:P) De hogy én ide "ország, világ" előtt ezt leírjam... Ehjj mivan veled duddy?!o.O Nah mindegy. Lényeg... Szeretem Virágot. Kurvára. És ma megnéztük Omlásnál a Star Wars 3at. És kurva jó volt ahogy hozzám bújt meg egyebek. Viszont ez az amire a kedves olvasók már biztos nem kíváncsiak tehát erről nem hiszem. hogy sokat fogok írni de most muszáj volt mert csak leírni is tök jó*-*

Amúgy végre vége a karácsonyozgatásnak. Minden évben itthon aztán egyik nagymuter majd másik nagymuternál is kell karácsonyzani. Elég unalmas. Nincs mit mesélnem róla. Leszámítva azt, hogy az egész család tudja már hogy egy gecifolt volt a pulcsimon-.-" Dee ez pont az a történet amit ugyebár nem mesélek el:P Fantáziát most leállítani. Nem kellenek a hülye mesék. Nem. Nem úgy volt. Bármire is gondoltál^^, Nah kösz pusz helloo=)

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr201627525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása