Az hogy nem nagyon volt kedvem írni enyhe kifejezés. A kedvemet leginkább az vette el, hogy volt 5800ám, nincs 5800ám. A történetet nem mesélném el inkább, szerintem elég egyértelmű ha csak annyit mondok, cigányok. Amúgy nagy köcsögök a rendőrök... Se műszerezettségük sem engedélyük nincs hozzá, hogy egy mobilt lekövessenek. Ez valami vicc? És ahogy bánnak az emberekkel...-.-" Hát kurvajó.. Csak a rendet nem őrzik amúgy minden rendben. Coffy mesélte , hogy a faterjának ellopták a kocsiját... 8 év múlva kérdezték meg tőle, hogy mi volt a kocsiban. Tényleg 8 év volt. Nem vicc... Nekem azt mondták, hogy majd IMEI-t elkérnek minden embertől akit igazoltatnak és így megtalálják. Hát engem akárhányszor igazoltattak basztak rá, hogy mi a mobilom IMEI-je. De egyébként meg sem adtam még az IMEI-t a faszkalapoknak mikor ők büszkén közölték, hogy folyamatban van a dolog. Szerintem ennyit róluk.

Mivel kurvarégen írtam már fingom nincs róla, hogy mi történt azóta, vagy ha mégis akkor az időrendi sorrendet nemtudom:D Azt tudom, hogy január 28. Popo szülinapja és 31. pedig az enyém. Ez egy csütörtök és egy vasárnap volt. még a hét elején Popoval beszéltünk róla, hogy valamit kéne csinálni.. Ő aztmondta menjünk le rioba (1 kocsma a környéken) sok formával és igyunk egyet. Nekem nem nagyon tetszett az ötlet de azt mondtam, hogy majd még meglátom. Erre Popo rögtön elkezdett szervezkedni, persze a tudtomon kívül. Ledumálta az egészet szombat estére mindenkivel. Aztán pedig nyugodtan kihúzta a belét angliába csütörtökön bezsebelni az ajándékokat az ott élő rokonoktól. A rohadékja tele lett nyomva minden fasza cuccal.. Szóló gitár meg minden szar.. De a legirigyebb a budweiser miatt voltam. A köcsög vett magának 1 üveg budweisert, megitta egyedül, nekem nem hozott, és itthon még a képembe is vágta az üres üveget!!:@
Hogy nekem ez miért olyan nagy trauma?.. kb 3 éve röhögünk ezen a videón és elhatároztuk, hogy egyszer megkóstoljuk. De magyarországon nem nem nagyon lehet kapni:/

De meg is fizetett a geciségéért... (muhahahahahaaaaa:D:D) Tudjátok nemrég volt ez a nagy hó ami miatt ferihegy nem fogadott gépeket. Hát ő pont akkor akart hazajönni:D Szombat reggel. A repülőtérről egy fülkéből hívott 1 penny/1 sec-ért, hogy szóljak a többieknek, hogy elmarad minden mert ő ha mázlija van akkor is csak vasárnap 23:50kor száll le ferihegyen. Itt a bukatató annyi volt, hogy én nemigazán tudtam akkor sem, hogy mégis mi mindent kéne lemondanom:D De Popo megmondta, hogy beszéljek Rudival. MSNn nem volt, telót baszta felvenni.. gondoltam majd később próbálkozok.. Olyan későn próbálkoztam újra, hogy már éppen készültek gyülekezni. Jano már itt volt a környéken valahol Rudival és nála volt az ajándéka Popo számára. Kicsit kiakadtak mikor megtudták, hogy Popo most kihagyja a saját szülinapi bulijátxD Végül meggyőztek, hogy menjek ki 6ra pavilonhoz. Úgy lett. Úgy terveztem egyébként, hogy 9 vagy max 10 felé elindulok haza.. Hát nem úgy lett:D Jól elvoltunk végülis... Csak már nemtudnék semmi poént kiragadni a dologbólxD Talán a vége felé mikor már újra a bikáson voltunk és csúszkáltunk lefelé az oldalán. De ezen ti úgysem fogtok röhögni mert nincs videó róla sajnos..:S

Aztán teltek múltak a hétköznapok.. Nem emlékszem mi történ régen volt..:D Majd bepótlom most leszarom elég ennyi mára:D:P

A bejegyzés trackback címe:

https://duddy93.blog.hu/api/trackback/id/tr831766861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása